söndag 17 maj 2009

så det kan gå...

ja...detta har ju vart en helt fantastisk helg på många sätt o vis...
conny har vart hemma o fixat o trixat en hel del...

vi har haft helt underbart besök både fredag o lördag av våra underbart söta o snos gosiga vänner anna,anders o lilla Panji:)

jag är så glad över att dessa spontana,roliga och avslappande människorna finns i vårt liv:)TACK

det var ju egentligen en stor grej att bara att få va med dom i helgen...MEN...jag råkade själv överträffa det på något roligt sätt,som kanske min underbara man inte tyckte var lika roligt om man säger så....



ÅRETS besökare händelse är bortgjord,bara invänta nästa år;)



ja...slår ni detta så gör ni det bra...


vi blev alltså tvugna att bjuda in 3st brandbilar,1 polisbil och slutligen en bil al'a Pite tidningen.

det verkar vara slut pyromanat för mig:(

för alla oroliga typer vill jag bara säga:ingen kom till skada,stugan gick att rädda,och för att vara positiv (till räkningen kommer) så tror jag att detta är början på något nytt:)

Bye;)








2 kommentarer:

  1. Haha, Nadja!
    Hur gjorde du? Å VAD gjorde du?

    SvaraRadera
  2. Hahah :)måste bara få höra alla detaljerna kring det! Tur det slutade väl iaf

    SvaraRadera