måndag 18 maj 2009

länken till mitt verk...

jag är absolut inte stolt över mitt verk,det var ju dock en olyckshändelse som jag hoppas att folk förstår.det var nämligen isolerat med typ hö....och det är inte spec brandsäkert...men men.här är riks puckot,nej,jag menade länken:

http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/telegram/artikel.aspx?ArticleId=4634896

dock tycker jag inte att den stämmer riktigt,eftersom att det inte hade SPRIDIT sig dit,det låter som att vi bara låtit gräset brinna till den nådde stugan,men så var ju dock inte fallet...utan vi hade bränt runt stugan runt 20.00 tiden,släkt och tom hällt vatten runt för att vara säkra...trodde vi iaf,haha...sen såg hjälten jonna att det brann inne i väggen vid 22.30 tiden,VILKEN TUR ATT VI INTE HADE HUNNI GÅ IN O LÄGGA OSS,var nämligen just påväg...ibland har man faktist turen på sin sida,helt fantastiskt...

jag tyckte att detta var årets händelse,men folk skrattar åt mig o säger:om jag känner dig rätt så lär det hinna hända fler saker innan året är slut.....................................................................................................................
..............................................................
........................................................................det är väl bara invänta nästa bedrövelse...jag har ju tänkt börja bygga lite där ute,så det är väl ambulansen nästa...........

ha de så länge;)

3 kommentarer:

  1. Nämen Nadja allt för att se läckra brandmän.. ;-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Nadja, din galning! Varför är jag inte förvånad?

    SvaraRadera
  3. ja,man måste ju försöka göra nåt här ute på landet så det händer lite,annars blir det ju så trist o ingen har nå att surra om,haha

    SvaraRadera